piątek, 29 marca 2013

Wielki Piątek

Dobry Wieczór!

Witam wszystkich w tegoroczny Wielki Piątek:

Dzień upamiętniający śmierć Jezusa Chrystusa na krzyżu.

Zdrowie mi się polepsza, więc nie mam na co narzekać.

W weekend byłem na Dniach Skupienia podczas których, braliśmy udział w uroczystości Ślubów Uroczystych bratów kleryków.

Pobyt na Dniach Skupienia na pewno mi pomógł w rozeznawaniu mojego powołania kapłańskiego. To był dla mnie taki mały krok, a trzeba ich wiele zrobić. Na rekolekcjach uświadomiłem sobie, że to Pan Bóg mi da znać, gdy nadejdzie odpowiedni moment, a nie jak ja wcześniej myślałem sobie: "
Boże śpiesz się, bo szkołę kończę w 2014 r.".

Podczas pobytu w klasztorze uświadomiłem sobie też, że należy być wytrwałym na modlitwie i umieć czekać na Boga, czekać na jego zdanie czy jego plan jaki ma dla nas.

Dzisiaj znalazłem się w Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie miałem okazję uczestniczyć w Drodze Krzyżowej i liturgiach Wielkiego Piątku.

Czas spędzony w Kalwarii Zebrzydowskiej był dla mnie czasem przemyśleń i modlitw w intencji rozeznania mojego powołania kapłańskiego.

Kilka razy duchowni wspominali o powołaniu do kapłaństwa i właśnie to jest dla mnie takim wzmocnieniem i pomocą w rozeznawaniu planu Boga.

Kończąc mój wpis chciałbym życzyć Wam:

Zdrowych, pogodnych i bez zmartwień świąt Wielkiej Nocy,
podczas, której to właśnie Jezus Chrystus zmartwychwstał.

2 komentarze:

  1. Witam ;) Pan Bog zawsze wie co dla nas jest najlepsze i w jakim momencie zycia ;) Ja czuje ze coraz bardziej dojrzewam do roli matki i zony ale kiedy sie to stanie tylko nasz Ojciec umilowany wie ;) Z okazji tych Swiat Wielkiejnocy zycze Tobie wszystkiego co najlepsze,wspanialej atmosfery mnostwo radosci i nadziei na lepsze jutro ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;-) również wesołych świąt ;-))

    OdpowiedzUsuń