sobota, 16 marca 2013

Habemus Papam - Mamy Papieża


Cały świat obiega informacja o nowym Papieżu, a ja niestety jestem chory na różyczkę, ale cóż leczę się, mój chory wzrok też leczę, byłem u okulisty i będę mieć okulary, puki co mam już chyba trzeci rodzaj kropli do oczu, niezbyt chcę nosić okulary, ale jak się mówi zdrowie jest najważniejsze, więc trzeba dbać o siebie.


Za mojego życia na Stolicy Piotrowej było już trzech papieży:
Jan Paweł II, Benedykt XVI, Franciszek



Czas konklawe, czas oczekiwania na Papieża był dla mnie czasem przeżycia czegoś niesamowitego, no... nie da się tego powiedzieć po prostu to trzeba przeżyć.

Mam nadzieję, że Jorge Mario Bergoglio czyli papież Franciszek, spełni się na swoim stanowisku w stu procentach swoich 
możliwości.

Bardzo mi się podoba, że papież chce Kościoła dla ubogich.



Benedykt XVI, Franciszek, Jan Paweł II



1 komentarz: