niedziela, 13 stycznia 2013

Rekolekcje u Pijarów


Witam!

Mój pierwszy kontakt z zakonem miałem w listopadzie 2012 roku.Dostałem zaproszenie na Pijarskie Rekolekcje Liturgiczne.Był to dla mnie czas dłuższej modlitwy, a przede wszystkim czas poszukiwania odpowiedzi na pytanie:

"Czy ja mam powołanie kapłańskie?"

Czasu przeżytego w WSD nie da się opisać, to trzeba przeżyć. To były dla mnie jedyne z najpiękniejszych dni jakie przeżyłem w życiu. 
Gdy już wracałem, to siedziałem sobie tak w busie i tak się czułem jak bym przyszedł z innego świata.
Ludzie cały czas gdzieś pędzą nie mają czasu na Boga.
Widzę przez okno jak pewien człowiek się zatrzymał porozmawiać ze znajomym minęło kilka sekund, a on już zerka na zegarek i idzie dalej. 

Dla mnie pobyt w seminarium, a pobyt w domu, szkole itd. to tak jak bym był w dwóch różnych światach.


Już muszę kończyć tą notkę, bo za niedługi czas wyjeżdżam na rekolekcję. Czeka mnie długa droga.
Wracam w piątek, 18 stycznia 2013 roku.

Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę u mnie :)
    Niech ten czas przyniesie Ci lepsze poznanie Pana Jezusa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Patryku!
    To już jutro jest dzień Twojego powrotu rekolekcji. Mam nadzieję, że czas spędzony w seminarium okaże się owocny.
    Pozdrawiam w oczekiwaniu na wieści.
    - Wojtek

    OdpowiedzUsuń