środa, 2 stycznia 2013

Zaczynamy...

Witam na moim blogu.

Z góry dziękuję Ci, że poświęcasz czas na przeczytanie chodź by i tego pierwszego wpisu.

Nie założyłem go bez powodu.
Będę tu opisywać BOSKI PLAN WOBEC MNIE.
Dostrzegam u mnie powołanie kapłańskie. Możliwe, że jestem błędnego zdania, może Bóg tylko chciał mnie zmienić, wypełnić moje życie sobą...
Bardzo proszę Cię o zaglądanie tu w wolnych chwilach i oczywiście o przekazanie adresu bloga innym w miarę możliwość.

Błogosławieństwa Bożego na cały rok 2013, abyś w nadchodzącym roku spełnił to czego nie spełniłeś w roku 2012, bądź to co pragniesz spełnić.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wizytę na moim blogu. Z miłą chęcią będę zaglądał tutaj do Ciebie i chętnie też, polecę Twój blog innym. Jednakże, dobrze byłoby gdybyś coś tutaj pisał. Pierwsza notka 2 stycznia, dzisiaj już 5 i wieje ciszą.
    Sprawa powołania Kapłańskiego jest mi bardzo bliska i jeśli jest ono prawdziwe, zrodziło się w Twoim sercu, to dbaj o nie i pielęgnuj, żeby nie zostało zagłuszone.
    Pozdrawiam
    - Wojtek

    OdpowiedzUsuń